Saltar al contingut

EL PODER DE LES HISTÒRIES AL SERVEI DE LA TEVA MARCA

Els fets no persuadeixen. Persuadeixen les emocions. I les històries són el millor camí per arribar-hi.

Tom Asacker

El copywriting és una tècnica de màrqueting orientada a aconseguir una resposta immediata.

I cal aplicar-lo amb una estratègia definida, personalitzada per a cada marca, tenint en compte múltiples variables. Perquè no tot s'hi val per a tothom.

Per això necessito conèixer-te.

A tu i a la teva marca.

Per triar i col·locar estratègicament als teus textos les millors paraules per a tu.

I mentrestant, ja saps: tu pots dedicar-te al teu negoci, a gaudir de la teva família i dels teus amics o del teu hobby favorit, en lloc d'estar esprement-te les neurones per acabar escrivint alguna cosa que no et convenç.

I si no et convenç a tu, com convencerà la teva audiència?

 

BRANDSTORYTELLING

La teva marca ha de transmetre un missatge que deixi empremta.

Aquesta eina ens ajuda a aconseguir-ho.

Però compte: l'Storytelling no va d'inventar-se contes.

Va d'explicar històries reals. Les de la teva marca, en concret.

 

PERSUASSIÓ

Atenció! no confondre'l amb la manipulació. I encara menys amb l'engany.

El Storytelling no té res a veure amb aquests conceptes. No res.

El Storytelling va d'influir i de convèncer. Sense maldats.

 

EL CLIENT AL CENTRE

Vendre la teva marca o el teu producte no vol dir que hagis de posar-te a tu al centre.

És ben bé el contrari: el client ha de ser el protagonista de la història.

Segons el seu perfil, els seus gustos i necessitats estructurarem el text d'una manera o d'una altra. Triarem un to determinat. Un lèxic. Un registre. Un idioma.

El seu.

Botón subir arriba
CA