Saltar al contingut

ESCRIC TEXTOS PERSUASIUS PER AJUDAR-TE A VENDRE MILLOR

Escriure per vendre va d'apuntar al teu client ideal i disparar-li on li fa més mal.

Ho sé, sona una mica violent.

Però és que això no va d'enamorar la teva audiència, ni de posar frases que ja ens sabem tots perquè portem mil anys sentint-les.

T'agradaria saber de què va, doncs?

 Subscrivint-te ara als meus correus et regalo el meu E-book:

«Receptes de Copywriting per a vendes suculentes»

En ell t'explico alguns dels pilars de l'escriptura persuasiva.

Perquè per escriure per vendre cal tècnica i algunes destreses claus.

El llibre inclou:

✅     Una copa de benvinguda

(sí, amb el teu E-book. Gratis)

✅     El tatuatge que et salvarà com a copywriter

(encara que no et moli tatuar-te).

✅     Un mantra per tenir cura de la teva ortografia

(i de la teva higiene personal)

✅     3 receptes per amanir els teus textos 

(amb imatges exclusives) 

Però exclusives de veritat, és a dir, que només tu les podràs veure.

No em creus? T'entenc.

Però ho tens ben fàcil.

Igual que passa amb les receptes de la iaia, els teus textos comercials exigeixen tècnica i afecte.

Per això m'agrada cuinar les paraules a foc lent.

Tenint cura del producte sense cremar-lo.

I esforçar-me presentant propostes creatives.

Perquè tan cert és que el menjar entra pels ulls, com que les vendes s'aconsegueixen no pel què, sinó pel com.

Sé que en funció de com digui les coses connectaré i activaré el desig de compra del potencial client… o el deixaré indiferent.

Podría maquillar historias, tapar defectos, hinchar cifras de ventas e ingresos y hacer brillar mis textos bajo una lluvia de purpurina (¿sabías que la hay incluso comestible?).

Però tornem a les vendes 

Resulta que passo d'artificis i mentides.

M'estimo més l'honestedat.

Dir la veritat és garantia d'èxit, sempre que allò que ofereixis tingui una mínima qualitat.

Obvi.

Exagerar les teves promeses eleva les expectatives del teu client i ja saps què diuen…

«Com més alt el pedestal, més dura serà la caiguda»

Tradúcelo en términos de mercado y verás como se te queda la lista de clientes (y la cuenta).

Y mi último truco del almendruco para cansarte menos y ser más eficiente:  no hablar demasiado.

Quan m'entrevisto amb els meus clients i mentre els estic coneixent, parlo poc o gairebé gens.

Escucharles es más rentable: consigo sin esfuerzo las llaves de su despensa. ¿Qué despensa? la que guarda las palabras adecuadas para vender.

Les que defineixen i activen el seu client potencial.

Mira.

El bon restaurador no és el que posa el nom més gran al rètol de l'entrada ni el que penja els premis que ha guanyat o el cartellet de TripAdvisor amb un marc daurat.

Qui de veritat s'ocupa que el client torni és qui abans de posar l'entrecot a la planxa li pregunta pel punt de cocció que més li agrada:

«sangnant, al punt, molt fet…?»

Quan escrius per vendre has de ser aquest xef.

Oblida't de tu mateix.

I posa-hi al centre el client.

Si vas aterrar aquí sense conèixer-me pot ser que t'interessi saber una mica de mi. O pot ser no. Si cliques al botó d'avall t'explico com puc ajudar-te a vendre més i a millors clients per al teu negoci. I com vaig passar de ser una tècnica en finances a copy del sector turístic. Sense premeditació ni traïdoria.

Botón subir arriba
CA